Jag undrar fortfarande

vilka det är som går in och läser min bogg varenda dag när jag aldrig skriver. I feel for u guys, de måste vara piss trist att gå in på en tomt ekande blogg varenda dag.
Så här får ni ett rykande färskt och friskt (eller de beror på hur man ser det) inlägg!
 
Vad har hänt, vad är nytt och vad består är då frågan som ni alla stalkers undrar.
Bara för att jag ligger hemma med troligtvis magsår så ska jag uppdatera er om mitt otroooligt händelserika och roliga liv,
 
Så magsår, ja det verkar inte bättre. Det är otroligt skönt och jag är såå hungrig hela tiden.
Nej.. Det gör kukigt jäklans ont och jag har inte ätit ngt annat än yoghurt. Doktorn måste besökas innan jag dör - känns det som.
 


 
 
Vädret har ju vissa dager varit strålande minst sagt. Vi har spenderat några mysiga mornar på ballen med frukost, brunch eller bara våra skratt!
 
 
Annars då. Mysiga middagar, vin och vänner.
Puss hörrni!
PS. Snart ere sommar, svenne sommar. en varm jävel hoppas vi på! DS.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0