Tjillivippen!

Torsdag och i morgon är det freeeeedag!
Så himla skönt och den här veckan har faktiskt gått jätte fort.
 
Städade gjorde jag igår, vilket vi brukar göra på torsdagar, så himla skönt.
Nu ska jag baka bröd så min karl har något att stoppa i magen i morgon bitti :)
Sen blir det mys, mat och tok.
 
 
Igår fick jag tre krukrosor av mitt hjärta när han kom hem från jobbet, Kärlek kärlek kärlek.
Bilderna sög men fint blev det!
 
 
Och i förrgår var vi ute på en PW, knatade upp o ner för kullar, skrattade och babblade.
Tiden flög förbi och när vi kom hem var vi döds hungriga.
 
 
 
Hoppas lika bra, om inte bättre väder den här helgen som kommer som det var förra.
I lördags vaknade jag galet pigg och åkte till gymmet medans Julius sov. När jag kom hem gjorde jag en jätte brunch som vi åt i solen på balkongen. Vårmys när det är som bäst!
 
 
Annars består mitt liv mest av träning.
Börjar också läsa ledarskap och organisation och planerar för att gå en nagelteknologutbildning. Har hittat en jag verkligen verkligen verkligen vill gå - bara det att den kostar 25.000 ...
 
 
 
 
 
 
 
Aja mat och brödbakning var det!
PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0