Och då var tisdagen över och det är då bara 8 dagar kvar!

-Till kärlek, pussar, gos och skratt!
Helt galet vilken kille han är, den där Julius! ♥


 
Idag fick min plutt igång sin mobil efter lite meck här på kvällen så han ringde och vi kunde prata lite utan att mottagningen var katastroooof som igår kväll. Han är ju på övning och borta alldeles för länge! Men han är duktig och vi börjar bli bra på att vara utan varandra längre perioder nu, men snaaart får jag ha honom hemma i hela fem veckor. Vem vet, kanske vi tar kål på varann dom veckorna när vi är vana att vara ifrån varann now and then ;)
 
 
Anyway så försöker vi få ihop våra kommande helger tillsammans, då allt hamnar on the same weekend. (as usual!) Morfar fyller år och vi är bjudna till Borås och Julius syster. Så vi får se om vi först kör förbi morfar en sväng och sen till Borås eller hur det blir. Vi löser nog det där, as long as we are togheter.
 

Det låter så fjantigt och folk vill antagligen spy på oss. Anar att vi är dom där som jag själv gått och suktat efter. Vi kan sitta och prata i timmar eller när vi ska lägga oss så somnar vi aldrig i tid för vi börjar alltid prata och sen pratar och pratar och pratar vi - oftast för länge och är för trötta dagen efter ♥
 
Eller sättet han alltid lägger en arm om mig när vi går någonstans. Helt utan att tänka bara av ren kärlek. Eller omhållningen när jag sminkar mig, pussen på pannan, kinden, munnen så fort vi går förbi varann. Eller när jag vaknar mitt i natten av att han drar mig närmare sig och säger hur mycket han tycker om mig, hur fin jag är eller hur glad han är att han är där han är, med mig. Ja jag kan fortsätta i timmar såhär - och det är väl just det som gör det hela sådär äckligt kärt och anledningen varför man vill spy på sånna som oss om man inte har det själv.
 
Jag har aldrig haft någon som visar sina känslor så otroligt mycket och på ett så fint sätt.
Alla människor är olika och vissa är inte så helt enkelt, vissa behöver det inte och vissa vet inte hur man gör.
Men vi är lika, vi ger och tar kärlek - jag älskar mitt liv med dig! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0