Only miss the sun when it starts to snow

Jobbat halvdag idag och sen sovit, otippat va?!
Om en timme ska jag vara på ett gym för lite "konsultation" typ. Ska se vad dom har att erbjuda för lokaler, tränings alternativ, PT osv. Så får vi se om jag ska börja där eller hur det blir. Är inte super sugen på friskis som alla andra svenssons och stå och vänta 100 på masknerna, men vi får väl se, dom har ju bra med pass där och så.
 
Jag märker verkligen på mitt väl mående när Julius är borta.
När han är i samma stan och vi ses på kvällarna och gör roliga saker eller bara gosa och tittar på tv så mår jag så mycket bättre, jag är gladare än vad jag varit på länge och det skönaste är att jag känner mig extremt trygg. Allt löser sig känslan infinner sig så fort jag ser honom i ögonen och det är nog en av hans absolut bästa egenskaper! ♥
 
Inte för att jag mår dåligt nu när han inte är här, men jag mår som jag gjorde innan jag träffade honom. Otillfredställd. Den känslan infinner sig alltid när han varit borta ett tag.Även fast vi pratar varenda kväll så är det annorlunda att vara med varann, hos varann. Prata av sig är inte samma sak på telefonen som eye to eye.
 
Aja, snart e han hemma igen. I morgon kommer Sanna, ska träffa Malin i helgen och Fredrika så det kommer bli en bra helg sen är det ju onsdag och han är hemma igen!
 
 
Only know you love her when you let her go, and you let her go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0