Sjukling

Sängen hela dagen, sjukt tråkigt men välbehövligt.
Sover hela tiden i princip så nu är jag uppe en sväng för att.. för att jag känner att jag måste typ??
 
Anyway så ska dom där bygg gubbarna komma. Frågan är bara när..
Sjukt irriterande för nu vågar jag inte somna om och det känns som att klockan är typ 16 och den e inte ens 12.
 
Bästa hoppiloppan Julius ringde och väckte efter två dagar utan mottagning och givetvis blev jag pigg och glá´.
Tokigt vad jag saknar honom och jag lovar att jag inte ska tjata än en gång om hur mysigt vi ska ha i helgen, men jag längtar, det är väl lite tillåtet iaf ;)
 
 
Vaknade 04 i morse och låg vaken till 06 då gav jag upp, åt lite frukost och klädde på mig mjukisbyxor och Julius stora mjukiströja och la mig i sängen igen och vips så somnade jag!
 
Men det är inte bara jag som är en tröttnos dom här dagarna. Mitt finaste hjärta!
 
Nu ska jag sätta på en film och försöka att inte somna en liten stund!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0