Söntaag

Sjuk is the new me.
Det va iofs länge sen jag va sjuk så det är väl inte the end of the world förutom att bygggubbar ska in i min lägenhet i morgon.... 
 

I fredags va vi hos min älskade god Malin, super trevlig hade vi.
Kilade vidare och lyssnade på labyrint och sen till Bj och dansade rövarna av oss - himlans bra!
 
Igår tog vi det bara lugnt, åt en stor frukost och sen kikade vi lite på stan för att sedan avsluta med kvällmiddag på Java.
Vi kikade på film och jag somnade vid 11 halv tolv skulle jag tro, himlans skönt förutom att jag vaknade upp kalas sjuk..
 

Jag saknar Julius så jag håller på att spricka!
Min fina prins.
Blir tokig, men snart är han hemma igen och helgen kommer bli så himla mysig.
Vi kommer antagligen åka till min morfar på fredag och sen till Borås och hans syster på lördag kväll och på söndag firar vi henne med brunch! ♥
-Jag har sagt det förr, jag älskar mitt liv med dig hjärtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0