länge sen

Times just flies och jag är lyckligaste tjejen på jorden!

Just nu handlar mitt liv mest om kärlek, små äventyr, en jäkla massa skratt, mys och träning. - jag trivs med andra ord väldigt väldigt bra.

Min fina kärl borde tillägnas ett helt eget inlägg för jag skulle kunna skriva så mycket om allt. vad vi gjort, gör, ska göra, hur det är, känns ja allt.

träningen går bra, förutom att jag inte kunnat använda min kropp normalt på en vecka pga all jäkla träningsvärk - vem fan sa att träningsvärk va skönt?? hell no, däremot älskar jag att träna.

skriver mer ikväll. kanske.. renoverar nämligen också, mitt uppe i allt annat med jobb o plugg o träning liksom Why not? dessutom är min man borta i tio dagar. aja, tell u more later!

pöss!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0