Träning, gos, saknad och skratt

-Livet!
 
Mina två senaste helger har varit grymma.
Förr förra helgen hade jag tjejmiddag hemma med Louise och Jeanette, mina hjärtan!
Det var så himla mysigt och vi fortsatte vårt vindrickande på plock och sen skakade vi loss på Birger - RUGGIGT bra kväll som slutade med att jag mötte upp Juliushjärtat hemma och slocknade på två röda.
 
Vaknade på lördagen och vi spenderade den morgonen med att skratta åt mig och mina påhitt - du är fin du Julius!
Vi fortsatte vår lördag med lunch och lite stadsvandrande och kvällen mötte vi upp Emma och Mjo för bowling och sen ett glas champange på Stationen - wonderful!
 

Söndagen spenderades med en lunch på stan massa gos och skratt.
Bra jäkla helg!
 
Den här helgen som va nu åkte Janne och Julius på båtmässan i Stockholm på fredagen, även mamma va i sthlm. Så jag kirrade middag och bjöd på tills dom kom hem. Blev Carpaccio till varmrätt och chokladfondant till efterrätt. Vin och prat. När mamma o janne hade åkte så dracks det lite mer vin och vi babblade på i vanlig ordning för att sedan bestämma oss för att åka ner på stan och möta upp Carro, Jossan och Nettis. Slutade med att Julle, jag och Nettan skakade våra lurviga på Birger även denna helg. Lördag och söndag blev massa mys. Söndagen käkade vi middag ute och va på bio för på måndagen åkte mitt hjärta på övning i tio dagar - and that sucks!
 

Nu måste jag gå o handla och ringa Josse innan hon blir gäälen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0